اجاره خودروهاي مدل بالا

اجاره خودروهاي مدل بالا

اجاره خودروهاي مدل بالا

اجاره خودرو كيا سراتو

اجاره خودرو كيا سراتو

كيا يكي از پرطرفدارترين شركت‌هاي خودروسازي در جهان است كه انواع خودروهاي سدان، نيمه شاسي و شاسي بلند را توليد مي‌كند. خودروهاي اين شركت از لحاظ موتور، ديفرانسيل و گيربكس در سطح عالي قرار دارند. همچنين داشتن طراحي زيبا، وجود آپشن‌ها و امكانات مختلف باعث شده تا بسياري از افراد خودرو كيا را براي انجام كارهاي شخصي، مسافرت و… انتخاب كنند. بهتر است بدانيد براي استفاده از ماشين‌هاي اين شركت لازم نيست حتما مالك آن باشيد. بلكه مي‌توانيد با اجاره خودرو كيا از مجموعه آلفا هر كدام از ماشين‌هاي اين شركت را كه خواستيد به دست آوريد. هزينه‌اي هم كه براي اجاره خودرو پرداخت مي‌كنيد در مقابل قيمت ماشين بسيار كم است. در ادامه بيشتر با شرايط و نحوه اجاره خودرو كيا سراتو آشنا خواهيم شد.
تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

اجاره خودرو كيا سراتو؛ هوشمندانه‌ترين راه براي انجام كارها
در سال‌هاي اخير كرايه خودرو رونق بسيار زيادي پيدا كرده و مردم به دلايل مختلفي ماشين مورد نظر خود را اجاره مي‌كنند. از جمله اين دلايل مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

عروسي (يكي از بهترين شب‌ها براي جوانان، شب عروسي است. به همين خاطر بسياري از افراد دوست دارند در اين شب بهترين ماشين را سوار شوند.)
مسافرت (با از راه رسيدن تعطيلات و فصل تابستان، سفرها نيز آغاز شده و افراد دوست دارند با خانواده و دوستان لحظات خوشي را سپري كنند.)
امور روزانه (ممكن است مواقعي پيش بيايد كه مجبور باشيم روزانه يك يا چند مسير را چندين مرتبه طي كنيم. به عنوان مثال امكان دارد ماشين شما خراب شده باشد و قرار است مدتي در تعميرگاه بماند يا براي انجام يك سري كار اداري مجبوريد به ادارات مختلف برويد.)

انواع مختلف رنت خودرو كيا سراتو
كرايه ماشين معمولا به دو روش با راننده و بدون راننده انجام مي‌شود كه هر كدام ويژگي‌هاي مخصوص به خود را دارند.

اجاره خودرو كيا بدون راننده: اگر داراي گواهينامه رانندگي هستيد و دوست داريد خودتان رانندگي را تجربه كنيد، بهترين راه كرايه خودرو بدون راننده است.
كرايه ماشين با راننده: برخي از افراد به خاطر نداشتن گواهينامه يا به دلايل مختلف نمي‌خواهند خودشان پشت فرمان بنشينند. به همين خاطر خودرو با راننده كرايه مي‌كنند تا با خيال راحت به كارهاي خود پرداخته و نگران رانندگي نباشند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۱:۳۲:۱۸ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اجاره خودرو BMW 730

​  

اجاره خودرو BMW 730

هركسي كه مي‌خواهد از لذت رانندگي و راحتي يك سدان لوكس لذت ببرد، مي‌تواند BMW سري ۷ را از شركت اجاره خودرو آلفا تيم رزرو كند. يك موتور ۶ سيلندر چشمگير در زير كاپوت نصب شده است كه قبلاً در نسخه پايه به عنوان يك موتور بنزيني با ۳۲۰ اسب بخار قدرت را تحت تأثير قرار مي دهد. علاوه بر اين، چهار در بيش از پنج متر طول و تقريبا دو متر عرض دارد كه تضميني براي جادار بودن است. صندلي هاي كودك و خريدهاي بزرگتر را مي توان به راحتي در اينجا قرار داد. براي اجاره خودرو بي ام و ۷۳۰ مي توانيد همين حالا از طريق دكمه زير اقدام كنيد.

كنترل مطمئن در هر شرايطي
ب ام و سري ۷ داراي فناوري نوآورانه اي است كه كنترل مطلق بر خودرو را حتي در سرعت هاي بالاتر و در شرايط سخت امكان پذير مي كند. بنابراين سري ۷ يك همراه ايده آل به خصوص در جاده هاي روستايي و بزرگراه ها است. علاوه بر اين، با مصرف تقريباً هشت ليتر در ۱۰۰ كيلومتر كارايي فوق العاده اي دارد. اين امر باعث مي شود BMW Li 730 به يك وسيله نقليه كاملاً سازگار با محيط زيست تبديل شود، حتي در سفرهاي طولاني.

اكسل عقب مجهز به كنترل سطح استاندارد است كه به اين معني است كه موقعيت ارتفاع سري ۷ هميشه بهينه باقي مي ماند.
سه حالت مختلف رانندگي ويژگي هاي رانندگي را با توجه به خواسته ها و نيازهاي شما تنظيم مي كند.
بسته به احساسي كه داريد مي توانيد بين Comfort، Sport و Eco-Plus انتخاب كنيد.
عملكردهايي مانند تهويه مطبوع، دستياران رانندگي و صندلي‌هاي راحتي تجربه رانندگي را كامل مي‌كنند و تمام الزامات يك سدان را برآورده مي‌كنند.
مزاياي اجاره خودرو BMW 730
مسلما با وجود لوكس و جذاب بودن خودرو BMW 730 مي توان با اجاره آن از مزايايي كه دارد بهره مند شد.

​تجربه جذاب با رانندگي خودرو لوكس و پيشرفته

​كلاس سطح بالا

​برخورداري از آپشن هايي كه ديگر خودرو ها از آن بي بهره اند.

​استفاده از خودرو بي ام و ۷۳۰ براي ماشين عروس به دليل شيك و جوان پسند بودن

​داشتن يك تجربه رانندگي عالي و بدون دردسر در خيابان هاي شلوغ و پر ترافيك

​خودرو BMW Li 730 جز ماشين هاي گران قيمتي است، به همين دليل بايد پاركينگ يا محيط مناسبي براي پاك كردن آن در نظر بگيريد.

​به طور كلي با خريد خودرو BMW بايد هر سال هزينه بسياري بابت بيمه، ماليات و عوارض بپردازيد كه با اجاره آن از اين هزينه ها بي نياز مي شويد.

مدارك لازم جهت اجاره خودرو BMW 730
همان طور كه مي دانيد، خودرو BMW X4 يكي از گران ترين و باكلاس ترين خودرو هاي موجود در كشورمان است .معمولا براي اجاره خودرو بي ام و ۷۳۰ به يك سري مدارك جهت تضمين و اعتماد سازي بايد در اختيار موسسه قرار دارد. اين مدارك شامل؛

سند ملك به ارزش خودرو بي ام و(اختياري)
گرو گذاشتن كارت ملي
گواهينامه معتبر


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۶:۱۷:۱۶ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

​ قيمت اجاره تويوتا ۱۴۰۲

​ قيمت اجاره تويوتا ۱۴۰۲

تويوتا يكي از معروف‌ترين شركت‌هاي خودروسازي در جهان است كه با توليد ماشين‌هاي با كيفيت و لوكس توانسته جايگاه ويژه‌اي در صنعت خودرو به دست آورد. خودروهاي شركت تويوتا در ايران نيز بسيار معروف بوده و آمار خريد و فروش بالايي دارد. از آنجايي كه ماشين‌هاي اين شركت داراي مقاومت عالي و طراحي خاصي هستند، قيمت زيادي دارند و به همين خاطر خريد مدل‌هاي مختلف آن براي بسياري از افراد امكان‌پذير نيست. اما خبر خوشحال كننده اين است كه شما مي‌توانيد با اجاره خودرو تويوتا از مجموعه آلفا به روياي ديرينه خود جامعه عمل بپوشانيد. در اين روش ديگر لازم نيست پول زيادي را بابت خريد خودرو بپردازيد، چرا كه مي‌توانيد تنها با پرداخت يك مبلغ بسيار كم، خودرو تويوتا را براي چندين روز اجاره كرده و از آن استفاده نماييد. در ادامه بيشتر با شرايط و قيمت اجاره تويوتا آشنا خواهيم شد.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

 

هزينه اجاره خودرو تويوتا چگونه محاسبه مي شود؟
خودرو تويوتا در مدل هاي مختلف توليد و روانه نمايشگاه مي شود. هريك از اين خودرو ها داراي آپشن هاي بخش خصوصي هستند كه بر اساس اين آپشن ها قيمت اجاره نيز متفاوت است. افراد با توجه به سليقه خود و مدت زمان سفر مي توانند به انتخاب مدل هاي آن از طريق شركت اجاره خودرو آلفا اقدام كنند. در مدت زمان اجاره خودرو تويوتا رعايت برخي قوانين الزامي است. در ادامه به معرفي اين قوانين اشاره مي‌ كنيم.

هرگونه خلاف يا جريمه در زمان اجاره به عهده مشتري است.
هر يك روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه مي شود.
مقدار بنزين مصرف شده بايد توسط فرد اجاره كننده تسويه شود.
هزينه هاي تصادف يا خسارت وارده به عهده مشتري است.
برخي هزينه‌ ها از قبيل پنچري، خرابي هاي جزئي، تعويض روغن و… به عهده مراكزي است كه خودرو هاي تويوتا را اجاره مي دهند.
خودرو تويوتا تنها در محدوده اصلي قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شركت اجاره دهنده مي تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو كند.

در هنگام اجاره خودرو تويوتا چه نكاتي را رعايت كنيم؟
تا همين چند سال پيش اجاره خودرو معمولا براي مراسم‌هاي عروسي محدود مي‌شد، اما در سال‌هاي اخير افراد به دلايل مختلفي خودرو كرايه مي‌كنند. اما پيش از آنكه بخواهيد نسبت به اجاره خودرو تويوتا و هر خودرو ديگري اقدام نماييد، بهتر است نكاتي كه در ادامه گفته مي‌شود را مد نظر داشته باشيد.

​سعي كنيد از چند روز قبل خودروي مورد نظر را با شركت اجاره ماشين هماهنگ كنيد تا در روزي كه احتياج داريد در دسترستان باشد.

​بيمه شخص ثالث و بيمه بدنه ماشين را بررسي كنيد تا از بروز مشكلات احتمالي جلوگيري شود.

​اجاره خودرو تويوتا را حتما از شركت‌هاي معتبر انجام دهيد. چرا كه برخي افراد از اين فرصت استفاده كرده و اقدام به كلاهبرداري مي‌كنند؛ بنابراين هيچگاه فريب قيمت پايين كرايه خودرو را نخوريد.

​با شركتي كه خودرو را كرايه مي‌كنيد حتما قرارداد امضا كنيد و با عناويني همچون رفاقتي، اعتماد دو طرفه و … به سراغ رنت ماشين نرويد.

​شركت اجاره دهنده ماشين بايد صاحب آن باشد. چرا كه اگر بعدا مساله‌اي براي ماشين به وجود بيايد با مشكلات بسياري مواجه خواهيد شد و حتي امكان دارد وديعه و ضمانت‌هاي خود را از دست دهيد.

​ماشيني كه اجاره مي‌كنيد داراي محدوديت كيلومتر در يك روز است؛ بنابراين حتما ميزان تردد مجاز ماشين را از شركت بپرسيد.

​همچنين قبل از گرفتن سوئيچ ماشين با يكي از كارمندان شركت، ماشين را به طور دقيق بررسي كرده و بعد آن تحويل بگيريد.

در انجام هيچ يك از موارد بالا كوتاهي نكرده و سند ماشين، قرارداد و… را با دقت كامل بررسي كنيد. چرا كه اگر بعدا مشكلي به وجود آيد مي‌تواند زندگي شما را تحت الشعاع قرار دهد.

مزاياي اجاره خودرو از آلفا تيم
تحويل به موقع خودرو
تعيين دقيق و شفاف هزينه‌هاي اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
وجود ماشين‌هاي مختلف از برندهاي متفاوت مثل تويوتا، پورشه، بي ام و، مازاراتي و…
تحويل خودروهاي سالم و بدون هيچگونه نقص فني
پاسخگويي به سوالات مشتريان و پشتيباني ۲۴ ساعته
امكان رزرو خودرو به صورت آنلاين و بدون نياز به مراجعه حضوري
نحوه اجاره ماشين در مجموعه آلفا
در صورتي كه تصميم به اجاره خودرو تويوتا از آلفا تيم گرفتيد، كافي است با شماره تماس‌هاي موجود در وب‌سايت با كارشناسان ما تماس بگيريد تا آن‌ها تمامي شرايط و مدارك مورد نياز را به شما اعلام كنند. هر سوال ديگري نيز در رابطه با خدمات اين مجموعه داشتيد، مي‌توانيد با كارشناسان مطرح نماييد.

آلفا تيم شرايطي را در نظر گرفته تا شما عزيزان بتوانيد ماشين تويوتا مورد نظر خود را از ميان مدل‌هاي مختلف آن انتخاب كرده و اجاره نماييد. بعد از اينكه شرايط مورد نياز براي اجاره خودرو تويوتا احراز شد، ماشين در محل تعيين شده به شما تحويل داده مي‌شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۲:۱۲ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اجاره خودرو عروس پورشه

​  

اجاره خودرو عروس پورشه

خودرو پورشه از جمله خودرو هايي خاص و لوكسي به شمار مي رود كه رانندگي با آن حس و حال عجيب و لذت بخشي دارد. اين خودرو علاوه بر داشتن ويژگي و امكانات پيشرفته از قيمت فوق العاده بالايي برخوردار است. البته اين قيمت نجومي موجب شده هر فردي نتواند از پس خريد آن بر بياييد. در اين صورت بهترين گزينه براي اين افراد اجاره خودرو پورشه از مراكز معتبر است. در ادامه اين مطلب”اجاره خودرو عروس پورشه” به بررسي شرايط، مزايا و هزينه اجاره خودرو عروس پورشه مي پردازيم.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

 

چرا شركت اجاره خودرو آلفا تيم را براي اجاره خودرو عروس پورشه انتخاب كنيم
رزرو آنلاين سه مرحله اي آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
شركت اجاره خودرو برنده جايزه
خدمات تحويل سريع در دسترس است
ماشين اجاره اي جديد و راحت
اجاره خودرو روزانه، هفتگي، ماهانه، كوتاه مدت و بلند مدت
دريافت مشاوره رايگان
تماس فوري
هزينه اجاره خودرو عروس پورشه
خودرو پورشه در مدل هاي مختلف توليد و روانه نمايشگاه مي شود. هريك از اين خودرو ها داراي آپشن هاي بخش خصوصي هستند كه بر اساس اين آپشن ها قيمت اجاره نيز متفاوت است. افراد با توجه به سليقه خود و مدت زمان سفر مي توانند به انتخاب مدل هاي آن از طريق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام كنند. در مدت زمان اجاره خودرو پورشه رعايت برخي قوانين الزامي است. در ادامه به معرفي اين قوانين اشاره مي‌ كنيم.

هرگونه خلاف يا جريمه در زمان اجاره به عهده مشتري است.
هر يك روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه مي شود.
مقدار بنزين مصرف شده بايد توسط فرد اجاره كننده تسويه شود.
هزينه هاي تصادف يا خسارت وارده به عهده مشتري است.
برخي هزينه‌ ها از قبيل پنچري، خرابي هاي جزئي، تعويض روغن و… به عهده مراكزي است كه خودرو هاي پورشه را اجاره مي دهند.
خودرو پورشه تنها در محدوده اصلي قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شركت اجاره دهنده مي تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو كند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۵:۳۶:۳۴ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

​ قيمت اجاره لكسوس ۱۴۰۲

​ قيمت اجاره لكسوس ۱۴۰۲

خودرو لكسوس از جمله خودرو هايي خاص و لوكسي به شمار مي رود كه رانندگي با آن حس و حال عجيب و لذت بخشي دارد. اين خودرو علاوه بر داشتن ويژگي و امكانات پيشرفته از قيمت فوق العاده بالايي برخوردار است. البته اين قيمت نجومي موجب شده هر فردي نتواند از پس خريد آن بر بياييد. در اين صورت بهترين گزينه براي اين افراد اجاره خودرو لكسوس از مراكز معتبر است. در ادامه اين مطلب”قيمت اجاره لكسوس ۱۴۰۲” به بررسي شرايط، مزايا و هزينه اجاره خودرو لكسوس مي پردازيم.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

 

اجاره خودرو لكسوس در چه مواردي كاربرد دارد؟
همان‌طور كه در قبل توضيح داديم اجاره خودرو مزايا و كاربردهاي فراواني دارد؛ در ادامه تعداد ديگري از كاربر اجاره خودرو را توضيح مي‌دهيم.

​ممكن است شما براي مدتي به شهر ديگري سفر كنيد، ازاين‌رو براي رفاه بيشتر و كاهش هزينه‌ها مي‌توانيد خودرو اجاره كنيد.

​همچنين ممكن است قصد سفر دسته جمعي با خانواده يا دوستانتان را داشته باشيد و به دليل كمبود وسيله نقليه شخصي، مايل باشيد يك خودرو ديگر در اختيار داشته باشيد؛ يا ممكن است خودروي شخصي شما به دليل خرابي غيرقابل‌استفاده شده باشد اين‌گونه ترجيح مي‌دهيد تا زمان تعمير آن، خودرو اجاره كنيد.

​يا ممكن است قرار كاري مهمي داشته باشيد و بخواهيم از خودرو لوكس يا جادارتر استفاده نماييد.

​از طرف ديگر گاهي شما قصد سفر داريد، ولي صاحب خودروي شخصي نيستيد؛ يا اينكه خودروي شخصي شما مناسب سفر جاده‌اي  نيست. ازاين‌رو اجاره خودرو براي سفر مي‎تواند راه‌حل مناسبي براي مسافرت‌هاي بين‌شهري به نظر برسد.

​البته يكي از مهم‌ترين دلايلي كه ممكن است هر شخصي در زندگي حداقل يكبار به سراغ اجاره اتومبيل رفته باشد آن است كه براي گذراندن مراسم عقد و عروسي به سراغ اجاره خودرو رفته باشد.

اين‌ها تعدادي از دلايلي هست كه اگر شما با آن مواجه شديد مي‌توانيد خودرو اجاره كنيد؛ حالا اگر تمايل داريد خودرويي كه اجاره مي‌كنيد لوكس باشد، اجاره خودرو لكسوس بهترين گزينه است؛ چرا كه خودرو لكسوس از ايمني بسيار بالايي برخوردار است و مهم‌تر از آن اين خودرو در هر مدلي كه باشد از طراحي و در ازايي آن از زيبايي منحصربه‌فردي برخوردار است.

شرايط اجاره خودرو لكسوس در سال ۱۴۰۲
حالا ممكن است با خود بگوييد اجاره خودرو لكسوس چگونه ممكن است؟

در پاسخ به اين سؤال بايد بگويم براي اجاره خودرو لكسوس بايستي مدل انتخابي خود را با راننده يا بدون راننده در بازه‌هاي زماني دلخواه انتخاب كنيد و پس از طي كردن مراحل قانوني شركت، آن را به اجاره خود تا مدت‌زمان مشخص در بياوريد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۹:۲۳ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

​ اجاره خودرو كيا اپتيما

​ اجاره خودرو كيا اپتيما

اجاره خودرو كيا اپتيما مجهز به فناوري‌هاي ايمني كمك راننده است و سواري راحت و بدون سر و صدايي را ارائه مي‌كند كه براي رساندن تيم‌هاي شما به جايي كه بايد باشند، عالي است. كروز كنترل تطبيقي ​​و كمك حفظ خطوط، ويژگي‌هاي استاندارد ايمني خودروي كيا اپتيما هستند كه باعث مي‌شود تيم‌هاي شما بتوانند محدوديت‌هاي خود را كنار بگذارند. گيربكس شش سرعته اتوماتيك اين سدان متوسط ​​اقتصادي براي مقابله با سرعت هاي كوتاه و سفرهاي طولاني بسيار مناسب است. US News اخيراً كيا اپتيما ۲۰۲۰ را به‌عنوان بهترين خودروي سايز متوسط ​​براي سال ۲۰۲۰ معرفي كرده است. اين عنوان مورد علاقه راه طولاني را براي اثبات اينكه چرا تركيبي از كاربرد، كارايي، سبك و ارزش اين خودرو آن را متمايز مي‌كند، نشان مي‌دهد.اين سدان سايز متوسط ​​قابل اعتماد با كروز كنترل تطبيقي، صفحه نمايش سر بالا، كمك پارك و طيف وسيعي از ديگر ويژگي هاي راننده و ايمني همراه است. شما مي توانيد همين حالا خودرو كيا اپتيما را از شركت اجاره خودرو آلفا تيم رزرو كنيد.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

 

اجاره خودرو كيا اپتيما؛ هوشمندانه‌ترين راه براي انجام كارها
در سال‌هاي اخير كرايه خودرو رونق بسيار زيادي پيدا كرده و مردم به دلايل مختلفي ماشين مورد نظر خود را اجاره مي‌كنند. از جمله اين دلايل مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

عروسي (يكي از بهترين شب‌ها براي جوانان، شب عروسي است. به همين خاطر بسياري از افراد دوست دارند در اين شب بهترين ماشين را سوار شوند.)
مسافرت (با از راه رسيدن تعطيلات و فصل تابستان، سفرها نيز آغاز شده و افراد دوست دارند با خانواده و دوستان لحظات خوشي را سپري كنند.)
امور روزانه (ممكن است مواقعي پيش بيايد كه مجبور باشيم روزانه يك يا چند مسير را چندين مرتبه طي كنيم. به عنوان مثال امكان دارد ماشين شما خراب شده باشد و قرار است مدتي در تعميرگاه بماند يا براي انجام يك سري كار اداري مجبوريد به ادارات مختلف برويد.)

انواع مختلف رنت خودرو كيا اپتيما
كرايه ماشين معمولا به دو روش با راننده و بدون راننده انجام مي‌شود كه هر كدام ويژگي‌هاي مخصوص به خود را دارند.

اجاره خودرو كيا بدون راننده: اگر داراي گواهينامه رانندگي هستيد و دوست داريد خودتان رانندگي را تجربه كنيد، بهترين راه كرايه خودرو بدون راننده است.
كرايه ماشين با راننده: برخي از افراد به خاطر نداشتن گواهينامه يا به دلايل مختلف نمي‌خواهند خودشان پشت فرمان بنشينند. به همين خاطر خودرو با راننده كرايه مي‌كنند تا با خيال راحت به كارهاي خود پرداخته و نگران رانندگي نباشند.
نكات مهم در رابطه با اجاره خودرو كيا اپتيما
اگر قصد كرايه خودرو را داريد بهتر است نكاتي كه در ادامه گفته مي‌شود را حتما رعايت كنيد.

سعي كنيد از چند روز قبل ماشين مورد نظر را با شركت آلفا هماهنگ كنيد تا در روز مورد نظر ماشين آماده باشد.
قبل از تحويل خودرو، بيمه بدنه، شخص ثالث و سند آن را به طور كامل بررسي كنيد.
هرگز فريب قيمت‌هاي پايين اجاره خودرو كيا را نخورده و از شركت‌هاي معتبر، رنت خودرو را انجام دهيد.
حتما موقع اجاره ماشين با شركت مورد نظر قرارداد امضا كنيد.
بسياري از شركت‌هاي رنت خودرو داراي محدوديت كيلومتر در طول روز هستند به همين خاطر بايد مقدار آن را از شركت بپرسيد.
قبل از تحويل خودرو، تمام قسمت‌هاي ماشين را بررسي كرده و در صورت وجود مشكل و عدم تطابق آن با خودرو درخواستي، آن را تحويل نگيريد.
مزاياي اجاره خودرو كيا از آلفا تيم
تنوع بالاي خودروهاي اجاره‌اي و وجود ماشين‌هاي مختلف از برندهايي همچون كيا، تويوتا، پورشه، مازاراتي و …
تحويل به موقع خودرو در مكان مورد نظر
شفافيت در هزينه‌هاي اجاره خودرو
رزرو خودرو به صورت آنلاين
پاسخگويي ۲۴ ساعته به سوالات مشتريان
قيمت‌هاي مناسب


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۷:۱۸:۱۵ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اجاره خودرو BMW X4

اجاره خودرو BMW X4

اين خودرو اسپرت واقعاً پر قدرتي است. يك موتور ۴ سيلندر توربو و فناوري هيبريدي ملايم ۴۸ ولت تجربه رانندگي باكيفيتي را ارائه مي دهد. حتي در ناهموارترين جاده ها، رقباي خود را با سيستم چهار چرخ متحرك BMW و تا قدرت باورنكردني ۵۱۰ اسب بخار در گرد و غبار رها خواهيد كرد. X4 در انواع رنگ هاي پر جنب و جوش عرضه مي شود و با طراحي تيز و اسپرت خود فوراً توجه را به خود جلب مي كند. يك مجري واقعي صندلي‌هاي اسپرت پيشرفته براي حداكثر پنج نفر، راحتي لوكس، را حتي در طولاني‌ترين رانندگي تضمين مي‌كنند. شركت اجاره خودرو آلفا تيم با مناسب ترين قيمت خودرو BMW X4 را اجاره مي دهد.

 

با ماشين تجاري BMW X4 خود به جاده برويد
به عنوان يك رهبر تجاري، هر روز با چالش هاي جديدي روبرو مي شويد. در شركت آلفا تيم ما وظيفه خود مي‌دانيم كه مطمئن شويم تحرك شما يكي از آنها نيست. كسب و كار خود را با وسيله نقليه اي باكيفيت و بدون دردسر سرمايه گذاري هاي بزرگ معرفي كنيد. اجاره خودروي تجاري BMW X4 شما سرمايه را آزاد مي كند و در عين حال حداكثر انعطاف پذيري را بدون قراردادهاي اجاره بلندمدت تضمين مي كند. ماشين خود را تا زماني كه مي خواهيد نگه داريد. هر زمان كه نياز داشتيد آن را برگردانيد يا تعويض كنيد. آخرين باري را كه مجبور به گوش دادن به دور و بر همان موسيقي آسانسور در حين توقف با خدمات مشتري بوديد را به خاطر داريد؟ به لطف پردازش بي‌درنگ درخواست‌ها و رزروهاي شما، با آن خداحافظي كنيد.

رفاهي كابين BMW X4
ورود بدون كليد
استارت دكمه‌اي
سيستم تهويهاتومات دوگانه – دريچه تهويه عقب
كول باكس
صندلي‌ راننده۸ حالته برقي – تنظيم برقي گودي كمر – (مموري: سفارشي)
صندلي سرنشين جلو۸ حالته برقي – تنظيم برقي گودي كمر
ويژگي صندلي عقبتاشو سه تكه
گرمكن صندلي(جلو: سفارشي) – (عقب: سفارشي)
سردكن صندليسفارشي
ماساژور صندلي
روكش صندليچرم نوادا
ايزوفيكس صندلي
خروجي ۱۲ ولت
صندوق برقي با جك
صندوق پران هوشمندسفارشي
ساير ويژگي‌ كابين(هوك برقي عقب: سفارشي)
مشخصات فني BMW X4
محور محركدو ديفرانسيل
گيربكس۸ دنده اتومات
پيشرانه۴ سيلندر توربوشارژ (N20B20)
حجم موتور۲ ليتر
عملكرد فني BMW X4
قدرت۲۴۱ اسب‌بخار
گشتاور۳۵۰ نيوتن‌متر
شتاب۶.۴ ثانيه
سرعت۲۳۲ كيلومتر برساعت
مصرف تركيبي۷.۴ ليتر در صد كيلومتر

مزاياي اجاره خودرو BMW X4
مسلما با وجود لوكس و جذاب بودن خودرو BMW X4 مي توان با اجاره آن از مزايايي كه دارد بهره مند شد.

تجربه جذاب با رانندگي خودرو لوكس و پيشرفته

كلاس سطح بالا

برخورداري از آپشن هايي كه ديگر خودرو ها از آن بي بهره اند.

استفاده از خودرو بي ام و ايكس ۴ براي ماشين عروس به دليل شيك و جوان پسند بودن

داشتن يك تجربه رانندگي عالي و بدون دردسر در خيابان هاي شلوغ و پر ترافيك

خودرو BMW X4 جز ماشين هاي گران قيمتي است، به همين دليل بايد پاركينگ يا محيط مناسبي براي پاك كردن آن در نظر بگيريد.

به طور كلي با خريد خودرو BMW بايد هر سال هزينه بسياري بابت بيمه، ماليات و عوارض بپردازيد كه با اجاره آن از اين هزينه ها بي نياز مي شويد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۵:۲۸:۲۹ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

​ اجاره خودرو تويوتا پرادو در تهران

​ اجاره خودرو تويوتا پرادو در تهران

تويوتا يكي از معروف‌ترين شركت‌هاي خودروسازي در جهان است كه با توليد ماشين‌هاي با كيفيت و لوكس توانسته جايگاه ويژه‌اي در صنعت خودرو به دست آورد. خودروهاي شركت تويوتا در ايران نيز بسيار معروف بوده و آمار خريد و فروش بالايي دارد. از آنجايي كه ماشين‌هاي اين شركت داراي مقاومت عالي و طراحي خاصي هستند، قيمت زيادي دارند و به همين خاطر خريد مدل‌هاي مختلف آن براي بسياري از افراد امكان‌پذير نيست. اما خبر خوشحال كننده اين است كه شما مي‌توانيد با اجاره خودرو تويوتا پرادو از مجموعه آلفا به روياي ديرينه خود جامعه عمل بپوشانيد. در اين روش ديگر لازم نيست پول زيادي را بابت خريد خودرو بپردازيد، چرا كه مي‌توانيد تنها با پرداخت يك مبلغ بسيار كم، خودرو تويوتا پرادو (Toyota Prado) را براي چندين روز اجاره كرده و از آن استفاده نماييد. در ادامه بيشتر با شرايط و نحوه اجاره خودرو تويوتا پرادو آشنا خواهيم شد.

چرا اجاره خودرو تويوتا پرادو ؟
افراد به دلايل مختلفي ممكن است تصميم به اجاره ماشين تويوتا پرادو بگيرند. كرايه اين خودرو مي‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگيريد كه در ادامه بيشتر با دلايل اينكار آشنا خواهيم شد تا اگر در شرايط مشابه قرار گرفتيد، بتوانيد با كرايه خودرو تويوتا پرادو مساله خود را به راحتي حل نماييد.

بسياري از افراد دوست دارند يك عروسي مجلل برگزار كنند اما تامين همه هزينه‌هاي آن از جمله خريد ماشين براي آن‌ها مقدور نيست. در اين مواقع مي‌توانند با اجاره خودرو تويوتا پرادو اين مساله را به راحتي حل كرده و با كمترين هزينه بهترين عروسي را برگزار كنيد.
گاهي دوست داريد به صورت دسته جمعي به مسافرت برويد ولي ماشين ظرفيت همه اعضا خانواده را ندارد. در اين مواقع نيز مي‌توان با رنت خودرو يك سفر رويايي را تجربه كرد.
اگر ماشين شما خراب شده و قرار است مدتي در تعميرگاه بماند، اجاره خودرو مي‌تواند يك انتخاب خوب براي شما باشد.
همچنين افرادي كه مي‌خواهند خودروهاي شركت Toyota را خريداري كنند اما نمي‌دانند كدام مدل براي آن‌ها مناسب است، مي‌توانند با كرايه خودرو از مزايا و معايب آن مطلع شوند.
عده‌اي هم دوست دارند براي يكبار هم كه شده تجربه رانندگي با خودروهاي لوكس را داشته باشند.
بنابراين در يكي از شرايط بالا قرار گرفته‌ايد، كرايه خود مي‌تواند شما را سريع‌تر به هدفتان برساند.

رنت ماشين Toyota Prado چه مزايايي دارد؟
لازم نيست براي خريد خودروهاي دلخواه مثل تويوتا پرادو مبالغ سنگيني را پرداخت كنيد.
با اجاره خودرو تويوتا پرادو ديگر نيازي به چكاپ فني خودرو نخواهيد داشت، چرا كه اين موارد به شركت رنت خودرو مربوط است.
همچنين نيازي به پرداخت ماليات، هزينه بيمه، عوارض و ساير هزينه‌هاي نگهداري از خودرو نخواهيد داشت.
بنابراين با اجاره خودرو تويوتا از گروه آلفا مي‌توانيد با كمترين هزينه تجربه‌هاي فراواني را به دست آوريد؛ تجربه‌هايي كه در گذشته براي شما رويا بودند.

اجاره خودرو تويوتا پرادو با راننده

در صورتي كه دوست داريد بدون دغدغه از سواري ماشين لذت ببريد و در حين رانندگي استراحت نماييد، مي‌توانيد از خدمات رنت خودرو تويوتا پرادو با راننده استفاده كنيد. اين خدمت كمك مي‌كند تا افرادي هم كه داراي گواهينامه رانندگي نيستند، بتوانند لحظات خوبي را تجربه كنند.

كرايه خودرو تويوتا پرادو بدون راننده

بسياري از افراد داراي گواهينامه رانندگي هستند و دوست دارند خودشان تجربه رانندگي با خودرو تويوتا را داشته باشند. اين افراد مي‌توانند خودرو تويوتا را بدون راننده كرايه كرده و با خيال راحت به رانندگي بپردازند.

اجاره خودرو تويوتا پرادو با قيمت مناسب

اگر به قيمت روز ماشين‌هاي لوكس نگاه كرده باشيد، متوجه مي‌شويد كه قيمت آن‌ها بسيار زياد است و بايد سال‌ها كار كنيد تا بتوانيد يكي از آن‌ها را داشته باشيد. حتي افرادي كه درآمد بالايي دارند نمي‌توانند مدل‌هاي بالاتر خودرو تويوتا را خريداري كنند. اما در اجاره خودرو تويوتا پرادو لازم نيست مبلغ بسيار زيادي را پرداخت كنيد. هزينه‌اي كه براي رنت خودرو مي‌دهيد در مقابل قيمت اصلي ماشين بسيار ناچيز است؛ بنابراين همين الان مي‌توانيد خودروي تويوتا و هر خودروي ديگر را از مجموعه آلفا كرايه كرده و از سواري لذت ببريد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۷:۱۷:۳۷ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

​ قيمت اجاره پورشه در سال ۱۴۰۲

​ قيمت اجاره پورشه در سال ۱۴۰۲

خودرو پورشه از جمله خودرو هايي خاص و لوكسي به شمار مي رود كه رانندگي با آن حس و حال عجيب و لذت بخشي دارد. اين خودرو علاوه بر داشتن ويژگي و امكانات پيشرفته از قيمت فوق العاده بالايي برخوردار است. البته اين قيمت نجومي موجب شده هر فردي نتواند از پس خريد آن بر بياييد. در اين صورت بهترين گزينه براي اين افراد اجاره خودرو پورشه از مراكز معتبر است. در ادامه اين مطلب”قيمت اجاره پورشه ۱۴۰۲” به بررسي شرايط، مزايا و هزينه اجاره خودرو پورشه مي پردازيم.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

هزينه اجاره خودرو پورشه
خودرو پورشه در مدل هاي مختلف توليد و روانه نمايشگاه مي شود. هريك از اين خودرو ها داراي آپشن هاي بخش خصوصي هستند كه بر اساس اين آپشن ها قيمت اجاره نيز متفاوت است. افراد با توجه به سليقه خود و مدت زمان سفر مي توانند به انتخاب مدل هاي آن از طريق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام كنند. در مدت زمان اجاره خودرو پورشه رعايت برخي قوانين الزامي است. در ادامه به معرفي اين قوانين اشاره مي‌ كنيم.

هرگونه خلاف يا جريمه در زمان اجاره به عهده مشتري است.
هر يك روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه مي شود.
مقدار بنزين مصرف شده بايد توسط فرد اجاره كننده تسويه شود.
هزينه هاي تصادف يا خسارت وارده به عهده مشتري است.
برخي هزينه‌ ها از قبيل پنچري، خرابي هاي جزئي، تعويض روغن و… به عهده مراكزي است كه خودرو هاي پورشه را اجاره مي دهند.
خودرو پورشه تنها در محدوده اصلي قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شركت اجاره دهنده مي تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو كند.
دليل انتخاب خودرو پورشه براي اجاره
ماشين پورشه يكي از محبوب ترين ماشين هاي اسپرت و كروك در دنيا محسوب مي شود كه با خودرو هايي همچون زد ۴ و بي ام‌ به رقابت مي پردازد. برخي افراد علاقه شديدي به تجربه رانندگي با خودرو پورشه را دارند، اما توان مالي براي خريد آن را ندارند يا اين كه مي خواهند به مدت كوتاهي از رانندگي با آن لذت ببرند. اين اشخاص مي تواند به صورت آنلاين به وب سايت اجاره خودرو آلفا مراجعه كنند تا اطلاعات لازم را براي اجاره كردن پورشه از كارشناسان پاسخگو جويا شوند. كاربران عزيز ما را تا پايان اين مقاله همراهي كنيد تا بيش تر با خودرو پورشه و نحوه اجاره آن آشنا شويد.

مزاياي اجاره خودرو پورشه
مسلما با وجود لوكس و جذاب بودن خودرو پورشه مي توان با اجاره آن از مزايايي كه دارد بهره مند شد.

​تجربه جذاب با رانندگي خودرو لوكس و پيشرفته

​كلاس سطح بالا

​برخورداري از آپشن هايي كه ديگر خودرو ها از آن بي بهره اند.

​استفاده از خودرو پورشه براي ماشين عروس به دليل شيك و جوان پسند بودن

​داشتن يك تجربه رانندگي عالي و بدون دردسر در خيابان هاي شلوغ و پر ترافيك

​خودرو پورشه جز ماشين هاي گران قيمتي است، به همين دليل بايد پاركينگ يا محيط مناسبي براي پاك كردن آن در نظر بگيريد.

​به طور كلي با خريد خودرو پورشه بايد هر سال هزينه بسياري بابت بيمه، ماليات و عوارض بپردازيد كه با اجاره آن از اين هزينه ها بي نياز مي شويد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۴:۱۷ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.