اجاره خودروهاي مدل بالا

اجاره خودروهاي مدل بالا

اجاره خودروهاي مدل بالا

اجاره خودرو لكسوس NX در تهران – كرج

اجاره خودرو لكسوس NX در تهران – كرج

كساني كه قبلاً لكسوس داشتند يا از سبك منحصر به فرد سازنده لذت مي بردند، بلافاصله NX را به عنوان يك خودروي لكسوس مي شناسند.چراغ هاي جلوي L شكل و خطوط قوي و زاويه اي كه كاپوت، قسمت جلويي و بدنه آن را مشخص مي كند، نمايان است. هدف مهندسان لكسوس ايجاد تعادل بين ميل به ظاهري براق و شيك با ساختار طبيعي بادوام و عضلاني خودرو است. نتيجه ظاهري نوآورانه و متمايز است كه بسيار با زيبايي شناسي لكسوس مطابقت دارد.
آدرس: تهران، ميدان هروي، جنب هروي سنتر، ساختمان نگين هروي، طبقه اول، واحد ۱۰۵

شماره تماس: ۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

 

درباره خودرو لكسوس ان ايكس
كارآمد، قدرتمند و لذت واقعي رانندگي
موتور ۴ سيلندر توربوشارژ ۲ ليتري NX با قدرت ۲۳۵ اسب بخار، مقدار مناسبي از موتور براي يك SUV جمع و جور است. در حالي كه برنده هيچ جايزه سرعت نمي شود، تقريباً در همه موقعيت ها عملكرد خوبي دارد و در صورت نياز قدرت كافي را ارائه مي دهد. اين را با توانايي وسيله نقليه در جذب دست اندازها و چاله ها تركيب كنيد و نتيجه يك رانندگي دلپذير و راحت است.

با اين حال، لكسوس NX در زمينه مصرف سوخت عالي است. بسيار برتر از بسياري از رقباي فوري خود، NX به طور متوسط ​​حدود ۲۲ مايل بر گالن در محيط شهري و تقريباً ۲۸ مايل بر گالن زماني كه به بزرگراه مي رسد، مي رسد. براي وسيله نقليه اي با اندازه و وزن آن، اين كارايي چشمگير است و احتمالاً علاقه كساني را كه به دنبال يك موتور مقرون به صرفه يا چيزي كمي دوستدار محيط زيست هستند برانگيخته است.

 

مجهز به مجموعه ايمني تحسين شده لكسوس
وقتي صحبت از ايمني به ميان مي‌آيد، لكسوس تمام موانع را كنار گذاشته و NX را به مجموعه‌اي از فناوري‌هاي رانندگي نسل بعدي مجهز كرده است. NX با محوريت پلتفرم بسيار معتبر Lexus Safety System+ 2.0، چندين فناوري جديد را به نمايش مي‌گذارد كه هنوز در ساير SUV‌ها عرضه نشده‌اند.

از جمله اين ويژگي ها مي توان به دوربين ديد عقب، تشخيص دوچرخه سوار، هشدار خروج از خط، كمك حفظ خطوط، كروز كنترل تطبيقي، سيستم پيش از برخورد با تشخيص عابر پياده و فناوري تشخيص علائم راهنمايي و رانندگي اشاره كرد. لكسوس همچنين چندين به روز رساني را ارائه مي دهد، از نظارت بر نقاط كور تا ترمز اضطراري خودكار.

جادار، مجلل و شيك – به روش لكسوس
Lexus اغلب مترادف با لوكس تلقي مي شود و فضاي داخلي جادار NX مطابق با اين هزينه است. پيچيده، شيك و با نگاهي استثنايي براي جزئيات طراحي شده است، تودوزي سطح بالا و چيدمان هوشمند داشبورد خودرو راحتي مطلق و رابط رانندگي بصري را به ارمغان مي آورد.

هم راننده و هم سرنشينان از فضاي پا و سرشان لذت خواهند برد و NX فضاي بار كافي در صندوق عقب دارد تا نيازهاي بيشتر مردم را برآورده كند.

ارائه سرگرمي در حين رانندگي
مدل پايه لكسوس NX پر از ويژگي ها و مجهز به سيستم اطلاعات سرگرمي چشمگير است. يك صفحه نمايش لمسي مركزي ۸ اينچي به رانندگان اجازه مي دهد تا فناوري خودرو را با سهولت قابل توجهي كنترل كنند. ويژگي هاي اضافي شامل اتصال بلوتوث، پورت USB، نقطه اتصال Wi-Fi، سيستم استريو با هشت بلندگو و راديو ماهواره اي است. دارندگان آيفون همچنين از شنيدن اينكه NX از سازگاري Apple CarPlay برخوردار است خوشحال خواهند شد. با NX، واضح است كه لكسوس تلاش جدي براي خشنود ساختن خريداران متبحر به فناوري انجام داده است و اطمينان حاصل مي‌كند كه خودرو از جديدترين فناوري‌هاي داخل خودرو بهره مي‌برد و حتي امكان سازگاري با ساعت‌هاي هوشمند را نيز فراهم مي‌كند.

براي اجاره يا اجاره لكسوس NX، به نزديكترين شعبه كرايه اتومبيل هرتز مراجعه كنيد و امروز با يكي از تيم دوستانه ما صحبت كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۲ دى ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۶:۳۶ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اجاره خودرو BMW

اجاره خودرو BMW

شركت آلفا طيف گسترده اي از اجاره BMW با كيفيت بالا را در تهران و كرج ارائه مي دهد. با تعداد زيادي دسته بندي مختلف مدل هاي بي ام و مانند (i8، li730، i428، x6، i528، z4 و…) موارد ديگر. اين برند خودروي همه كاره براي تعطيلات، سفر كاري يا سفر جاده اي، عروسي، جلسات كاري مناسب مي باشد. هر يك از خودروهاي كرايه BMW ما مترادف با سبك، عملكرد و تجمل هستند، بنابراين در سفر بعدي خود با اجاره بي ام و خود را پذيرا باشيد.

لذت رانندگي را با BMW تجربه كنيد
BMW از شهرت بي نظيري در صنعت خودروسازي برخوردار است. آنها در سراسر جهان به عنوان يك رهبر در بين برندهاي لوكس آلماني كه وسايل نقليه با فناوري پيشرفته، مهندسي دقيق و عملكرد بالا توليد مي كنند، اعتبار جهاني به دست آورده اند. با اين حال، جوهر واقعي BMW نه تنها در موفقيت در توليد بلكه در عشق به موتوري نيز نهفته است. آنها مانند شعار «لذت نهايي رانندگي»، وسايل نقليه‌اي را ايجاد مي‌كنند كه عملكردي استثنايي دارند و علاوه بر آن رانندگي كردن نيز لذت بخش است. با زيبايي‌شناسي طراحي قوي و موتورهاي قدرتمند، خط توليد بي‌ام‌و همه آنچه را كه خودروهاي لوكس بايد دربرمي‌گيرد را در خود جاي داده است. شركت آلفا تيم مفتخر است كه ميزبان طيف گسترده اي از گزينه هاي اجاره خودرو BMW باشد كه لذت يك خودرو اسپرت را به شما ميدهد.

بيش از ۱۰۰ سال برتري
BMW شهرت خود را بر روي موتور سيكلت ها ايجاد كرد و با R32 شروع شد و سپس به خودروها گسترش يافت. در دهه ۱۹۳۰، آنها كوپه ۳۰۳ را ساختند كه اولين BMW بود كه جلوپنجره متمايز خود را داشت و در سال ۱۹۳۹ BMW برنده مسابقات لمانز شد. در اوايل دهه ۱۹۵۰ BMW به عنوان يك توليد كننده بزرگ خودروهاي اسپرت شهرت داشت و در سال ۱۹۸۳ نلسون پيكه با Brabham BMW خود قهرمان فرمول ۱ جهان شد.
دليل انتخاب خودرو BMW
ماشين بي ام و يكي از محبوب ترين ماشين هاي اسپرت و كروك در دنيا محسوب مي شود كه با خودرو هايي همچون زد ۴ و پورشه به رقابت مي پردازد. برخي افراد علاقه شديدي به تجربه رانندگي با خودرو بي ام و را دارند، اما توان مالي براي خريد آن را ندارند يا اين كه مي خواهند به مدت كوتاهي از رانندگي با آن لذت ببرند. اين اشخاص مي تواند به صورت آنلاين به وب سايت اجاره خودرو آلفا مراجعه كنند تا اطلاعات لازم را براي اجاره كردن bmw از كارشناسان پاسخگو جويا شوند. كاربران عزيز ما را تا پايان اين مقاله همراهي كنيد تا بيش تر با خودرو bmw و نحوه اجاره آن آشنا شويد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۰ دى ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۰:۱۸ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره ماشين يا خدمات كرايه ماشين امروزه به يك نياز مهم براي افراد تبديل شده است.فرآيند اجاره خودرو در سال هاي اخير به يكي از ترجيحي ترين معاملات تبديل شده است. مردم اغلب فرآيند اجاره خودرو را در تجارت و زندگي خصوصي خود ترجيح مي دهند. مايليم به اين نكته اشاره كنيم كه اجاره خودرو فرآيندي است كه راحتي كاربر را فراهم مي كند. در ادامه اين مطلب”اجاره خودرو بدون راننده” همراه شركت ارائه خدمات اجاره خودرو آلفا تيم باشيد »»» شماره تماس: ۰۹۱۲۷۶۶۰۴۸۸ «««

اجاره خودرو روزانه
يكي از گزينه هاي اجاره خودرو، اجاره روزانه خودرو است. نكته اي كه در فرآيند اجاره روزانه خودرو بايد مورد توجه قرار گيرد، بررسي دقيق شرايط اجاره خودرو است. اكثر شركت هاي اجاره خودرو حداقل به ۳ روز اجاره خودرو نياز دارند. امكان اجاره روزانه خودرو براي اين خودروها وجود ندارد. فرآيند اجاره روزانه خودرو به صورت تحويل خودرو دقيقاً ۲۴ ساعت پس از تاريخ و زمان دريافت صورت مي گيرد. اين تاريخ ها و زمان ها به وضوح در قرارداد اجاره خودرو ذكر شده است. قيمت كرايه روزانه خودرو ممكن است بسته به وسايل نقليه، فصل و شركت ها متفاوت باشد. حداقل سن و مدت مجوز نيز ممكن است با توجه به شركت هاي اجاره خودرو متفاوت باشد.

 

اجاره ماهانه ماشين
يكي از سودآورترين گزينه هاي اجاره خودرو، خدمات اجاره خودرو به صورت ماهانه است. اجاره خودرو ماهانه از ۱ ماه تا ۱۲ ماه قابل انجام است. بسيار مهم است كه هر چه زودتر رزرو كنيد، زيرا ممكن است تغييرات فصلي در تراكنش هاي اجاره خودرو ماهانه رخ دهد. رعايت موعد تحويل مشخص شده هنگام انجام فرآيند اجاره ماهانه خودرو الزامي است. به خصوص براي اجاره خودروهاي ۶ ماهه يا بيشتر، اكثر شركت هاي اجاره خودرو يادآوري مي كنند. يكي از مهم ترين نكاتي كه كاربران در اجاره ماهانه خودرو دارند، ميزان سوختي است كه خودرو در هر كيلومتر مي سوزاند. به خصوص كساني كه مي خواهند با قيمتي مقرون به صرفه سفر كنند، مي توانند از خودروهاي كلاس اقتصادي بهره مند شوند.

 برخي از مدارك مورد نياز در فرآيند اجاره خودرو وجود دارد:   
 شما بايد گواهينامه رانندگي و شناسنامه خود را به همراه داشته باشيد   
 پس از انجام مراحل لازم، رسيد توسط شركت ما به شما داده مي شود.    
 از جمله جزئيات مهم است كه شما فرآيند اجاره را مشخص مي كنيد.   
 انتخاب وسيله نقليه با توجه به نياز شما يك جزئيات مهم است.   
 هنگام انتخاب خودرو بايد به نكاتي توجه كرد.   
سوالات متداول
آيا مي توان بدون گواهينامه ماشين كرايه كرد؟
خير

، بدون گواهينامه نمي توانيد ماشين كرايه كنيد . هركسي كه گواهينامه معلق دارد، به طور قانوني نمي تواند رانندگي كند، و قانون ايجاب مي كند كه همه اجاره دهندگان يك گواهينامه معتبر و فعال داشته باشند. كساني كه گواهينامه آنها منقضي شده و باطل شده است نيز قادر به اجاره خودرو نيستند

آيا مي توانم هزينه كرايه اتومبيل براي شخص ديگري را پرداخت كنم؟ اجاره‌دهنده خودرو بايد براي امضاي قرارداد اجاره حضور داشته باشد و كارت اعتباري خود را هنگام تحويل گرفتن ارائه كند. مستاجر نمي تواند كارت اعتباري يا بدهي متعلق به شخص ديگري را براي استفاده او ارائه دهد.

آيا براي رزرو خودرو بايد حضوري مراجعه كنم؟
خير

مي توانيد با تماس با مشاورين يا از طريق سايت و اپليكيشن اقدام به رزرو نماييد

آيا اتباع خارجي با گواهينامه كشور ديگر يا گواهينامه بين المللي مي توانند خودرو اجاره كنند؟
مورد تاييد مي باشد


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ دى ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰:۵۳ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اجاره خودرو لكسوس

اجاره خودرو لكسوس

اگر قصد اجاره خودرو لكسوس را داريد با ما همراه باشيد تا با انواع لكسوس و ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد هركدام آشنا شويد؛ اين‌گونه با خيال راحت مي‌توانيد خودرو متناسب با نياز خود را اجاره كنيد.

 

لكسوس (Lexus)
لكسوس (Lexus)  شركت خودروسازي ژاپني، زيرمجموعه كمپاني تويوتا در سال ۱۹۸۹ ميلادي فعاليت خود را آغاز كرد؛ خودروساز بزرگ ژاپني در تمام اين سال‌ها با توليد انواع و اقسام خودروها، توانسته‎ است سهم بزرگي از بازار خودرو در جهان را به خود اختصاص دهد.

اگر بخواهيم به مزيت خودروهاي اين كمپاني اشاره كنيم بايد بگويم خودرو هاي كمپاني لكسوس از طراحي كابين زيبا و لوكس و همچنين از حداكثر استاندارهاي ايمني بهره مي‌برند و داراي مجموعه‌اي بي‌انتها از انواع امكانات رفاهي و آپشن‌هاي كاربردي هستند كه اين موضوع توانسته نظر افراد زيادي را به خودروهاي اين كمپاني جلب كند.

چرا اجاره لكسوس؟
ازآنجايي‌كه رانندگي با خودرو لوكس و زيبايي لكسوس بسيار هيجان‌انگيز است برخي افراد براي اينكه بتوانند لذت رانندگي با اين خودرو را تجربه كنند ترجيح مي‌دهند براي چند روز يا چند ساعت آن را اجاره كنند؛ توجه داشته باشيد اجاره خودرو لكسوس مزاياي بسياري دارد كه همين موضوع باعث شده رانندگان ترجيح دهند خودرو لكسوس را اجاره كنند.

مزايا اجاره خودرو لكسوس
يكي از مهم‌ترين مزيت اجاره خودرو لكسوس اين است كه شما نيازي نيست چند صد ميليون پول را بابت خريد خودرو لكسوس پرداخت كنيد؛ در واقع قيمت بالاي اين خودرو زيبا و لوكس باعث شده افراد به فكر اجاره خودرو لكسوس بيفتند؛ اين‌گونه ديگر نيازي نيست هزينه‌هاي زيادي بابت خريد اين خودرو لوكس پرداخت كنيد.

البته اجاره خودرو لكسوس يك مزيت ديگر هم دارد و آن هم اين است كه اگر شما قصد خريد خودرو لكسوس را داشته باشيد به شما اين امكان را مي‌دهد تا به‌صورت تستي چند روزي را با آن رانندگي كنيد اين‌گونه مي‌توانيد از خريد خود اطمينان حاصل نماييد.

اجاره خودرو در چه مواردي كاربرد دارد؟
همان‌طور كه در قبل توضيح داديم اجاره خودرو مزايا و كاربردهاي فراواني دارد؛ در ادامه تعداد ديگري از كاربر اجاره خودرو را توضيح مي‌دهيم.

ممكن است شما براي مدتي به شهر ديگري سفر كنيد، ازاين‌رو براي رفاه بيشتر و كاهش هزينه‌ها مي‌توانيد خودرو اجاره كنيد.

همچنين ممكن است قصد سفر دسته جمعي با خانواده يا دوستانتان را داشته باشيد و به دليل كمبود وسيله نقليه شخصي، مايل باشيد يك خودرو ديگر در اختيار داشته باشيد؛ يا ممكن است خودروي شخصي شما به دليل خرابي غيرقابل‌استفاده شده باشد اين‌گونه ترجيح مي‌دهيد تا زمان تعمير آن، خودرو اجاره كنيد.

يا ممكن است قرار كاري مهمي داشته باشيد و بخواهيم از خودرو لوكس يا جادارتر استفاده نماييد.

از طرف ديگر گاهي شما قصد سفر داريد، ولي صاحب خودروي شخصي نيستيد؛ يا اينكه خودروي شخصي شما مناسب سفر جاده‌اي  نيست. ازاين‌رو اجاره خودرو براي سفر مي‎تواند راه‌حل مناسبي براي مسافرت‌هاي بين‌شهري به نظر برسد.

البته يكي از مهم‌ترين دلايلي كه ممكن است هر شخصي در زندگي حداقل يكبار به سراغ اجاره اتومبيل رفته باشد آن است كه براي گذراندن مراسم عقد و عروسي به سراغ اجاره خودرو رفته باشد.

اين‌ها تعدادي از دلايلي هست كه اگر شما با آن مواجه شديد مي‌توانيد خودرو اجاره كنيد؛ حالا اگر تمايل داريد خودرويي كه اجاره مي‌كنيد لوكس باشد، اجاره خودرو لكسوس بهترين گزينه است؛ چرا كه خودرو لكسوس از ايمني بسيار بالايي برخوردار است و مهم‌تر از آن اين خودرو در هر مدلي كه باشد از طراحي و در ازايي آن از زيبايي منحصربه‌فردي برخوردار است.

انواع لكسوس در ايران
يكي از متداول‌ترين سؤالات براي افرادي كه قصد خريد يا اجاره خودرو لكسوس را دارند اين است كه انواع لكسوس كدام است؟

در پاسخ بايد بگوييم اين خودرو لوكس انواع گوناگوني از جمله لكسوس RX، لكسوس NX، لكسوس IS300، لكسوس ES350 3500، لكسوس GS460، لكسوس LS460L، لكسوس LX570، لكسوس NX200t و… دارد؛ در ادامه تعدادي از مدل‌هاي اين خودرو را معرفي مي‌كنيم.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۸ دى ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۱:۲۸ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اجاره خودرو تويوتا كرولا

اجاره خودرو تويوتا كرولا

يك ماشين جمع و جور اجاره كنيد كه مورد علاقه هميشگي است. وقتي تويوتا كرولا كرايه مي‌كنيد، نه تنها براي ۵ نفر صندلي و فضاي زيادي براي همه وسايل خود در نظر مي‌گيريد، بلكه از فناوري، نوآوري، راحتي و ويژگي‌هاي ايمني برخوردار مي‌شويد كه واقعاً جزو بهترين‌ها هستند. در ادامه مطلب” اجاره خودرو تويوتا كرولا ” همراه تيم خدمات اجاره خودرو آلفا باشيد.تويوتا كرولا يك سدان كوچك متمايز است كه در همه سطوح تاثير منحصر به فردي بر جاي مي گذارد. فضاي كافي براي سرنشينان، سواري نرم در حين رانندگي در بزرگراه ها و ظاهري زيبا كه توجه همه كاربران جاده را به خود جلب مي كند، ارائه مي دهد. عملكرد روان و قدرتمند با پاسخگويي فوري و هندلينگ چابك. لوكس با كيفيت اجزاي خود و طراحي ساده پانل ابزار مدرن شما را در فضاي كابين ظريف و پيچيده غرق خواهد كرد. ساختار ايمن برخورد: براي ايمني بيشتر سرنشينان و به دنبال حداكثر ايمني، بدنه با استحكام بالا با بخش هاي تصادف جلو و عقب طراحي شده است كه به جذب انرژي ضربه در صورت برخورد كمك مي كند.

 

اجاره خودرو تويوتا كرولا در تهران – كرج
مجموعه سرمايه گذاري آلفا در سال ۱۳۹۹ با مشاركت چندين سرمايه گذار تاسيس شد. و با بررسي فرصت ها اقتصادي در حوزه مختلف سرمايه گذاري اقدام به راه اندازي تجارت خود در حوزه هاي گردشگري نمود. با توجه به پتانسيل ها و عقب افتادگي كشور عزيزمان در حوزه گردشگري خصوصا اجاره خودرو و ويلا تلاش داريم تا با ايجاد زير ساخت هاي و بستر هاي مناسب ضمن كسب سود خدمات مناسب تري را اريه دهيم.
هم اكنون سايت ها و شركت هاي مختلفي در حوزه اجاره ماشين و ويلا فعاليت دارند كه با تحقيقات ما مشخص شد كه اكثرا فاقد ساختار و زير ساخت هاي مناسب مي باشند و معمولا به صورت فردي در اين حوزه فعال هستند.
آدرس: تهران، ميدان هروي، جنب هروي سنتر، ساختمان نگين هروي، طبقه اول، واحد ۱۰۵

شماره تماس: ۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

شماره تماس: ۰۹۹۳۷۰۱۰۳۷۵

شماره تماس: ۰۹۰۱۲۸۳۵۱۲۵

شماره تماس: ۰۹۳۹۳۷۰۰۱۸۱

درباره خودرو تويوتا
تويوتا كرولا چندين سال است كه پرفروش‌ترين سدان در سراسر جهان بوده است كه آن را به گزينه‌اي عالي براي اجاره خودرو تبديل مي‌كند. سواري ايمن و روان با مسافت پيموده شده عالي را فراهم مي كند. بسياري از مسافران و خانواده هايي كه خواهان خودرويي هستند كه تركيبي از صندلي جادار و راحتي باشد، بدون اينكه هزينه زيادي براي سوخت صرف كنند، تويوتا كرولا را ترجيح مي دهند. اين خودرو گنجايش ۵ سرنشين را دارد و خودرويي عالي براي سفر با دوستان يا خانواده است. ميانگين مصرف سوخت تويوتا كرولا حدود ۶.۸ ليتر در ۱۰۰ كيلومتر است.

 اين ماشين شگفت انگيز حداكثر سرعت ۱۸۹ كيلومتر در ساعت را ارائه مي دهد ، ظرفيت مخزن سوخت ۵۵ ليتر است. 

كابين جادار و فضاي سر مسافران قدبلند را در خود جاي مي دهد و آن را به گزينه اي عالي براي پروازهاي طولاني تبديل مي كند. ظرفيت ذخيره سازي آن ۳۷۰ ليتر است تا مسافران بتوانند به راحتي ۴ چمدان را حمل كنند. در صورت نياز به فضاي بيشتري، مسافران مي توانند صندلي هاي عقب را تا كرده و فضاي ذخيره سازي را افزايش دهند. نسبت تقسيم صندلي عقب ۶۰/۴۰ است، به طوري كه مسافران مي توانند وسايل طولاني را بدون قرباني كردن كل صندلي ذخيره كنند. گروه هاي كوچك و خانواده ها از اجاره تويوتا كرولا براي سفرهاي طولاني پشيمان نخواهند شد.

 موتور ۱.۶ ليتري كه به راحتي مي تواند ۱۲۱ اسب بخار قدرت را هدايت كند، توانايي دستيابي به سرعت ۱۸۹ كيلومتر در ساعت را دارد. فضاي داخلي پيچيده و باكيفيت اين سدان زيبا داشبورد خوبي براي اتصال USB، AUX و بلوتوث ارائه مي‌كند. شما همچنين كروز كنترل دريافت خواهيد كرد بنابراين نيازي به حفظ سرعت نيست و مي توانيد به راحتي با سرعت ۲۵ تا ۱۱۰ مايل در ساعت رانندگي كنيد. و اكنون مي‌توانيد تأثير تصادف ناشي از كيسه‌هاي هواي SRS را براي راننده و سرنشين تويوتا كرولا كاهش دهيد. همچنين قسمت هاي ناهموار جلو و عقب در كابين با ايمني بالا وجود دارد كه مي تواند ضربه برخورد را جذب كند. ۶ ليتري كه به راحتي مي تواند ۱۲۱ اسب بخار قدرت را كاناليزه كند، قادر است به سرعت ۱۸۹ كيلومتر در ساعت دست يابد. 

فضاي داخلي پيچيده و باكيفيت اين سدان زيبا داشبورد خوبي براي اتصال USB، AUX و بلوتوث ارائه مي‌كند. شما همچنين كروز كنترل دريافت خواهيد كرد بنابراين نيازي به حفظ سرعت نيست و مي توانيد به راحتي با سرعت ۲۵ تا ۱۱۰ مايل در ساعت رانندگي كنيد. و اكنون مي‌توانيد تأثير تصادف ناشي از كيسه‌هاي هواي SRS را براي راننده و سرنشين تويوتا كرولا كاهش دهيد. همچنين قسمت هاي ناهموار جلو و عقب در كابين با ايمني بالا وجود دارد كه مي تواند ضربه برخورد را جذب كند. ۶ ليتري كه به راحتي مي تواند ۱۲۱ اسب بخار قدرت را كاناليزه كند، قادر است به سرعت ۱۸۹ كيلومتر در ساعت دست يابد. فضاي داخلي پيچيده و باكيفيت اين سدان زيبا داشبورد خوبي براي اتصال USB، AUX و بلوتوث ارائه مي‌كند. شما همچنين كروز كنترل دريافت خواهيد كرد بنابراين نيازي به حفظ سرعت نيست و مي توانيد به راحتي با سرعت ۲۵ تا ۱۱۰ مايل در ساعت رانندگي كنيد. و اكنون مي‌توانيد تأثير تصادف ناشي از كيسه‌هاي هواي SRS را براي راننده و سرنشين تويوتا كرولا كاهش دهيد. همچنين قسمت هاي ناهموار جلو و عقب در كابين با ايمني بالا وجود دارد كه مي تواند ضربه برخورد را جذب كند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۷ دى ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳:۲۱ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اجاره خودرو تويوتا

اجاره خودرو تويوتا

تويوتا يكي از معروف‌ترين شركت‌هاي خودروسازي در جهان است كه با توليد ماشين‌هاي با كيفيت و لوكس توانسته جايگاه ويژه‌اي در صنعت خودرو به دست آورد. خودروهاي شركت تويوتا در ايران نيز بسيار معروف بوده و آمار خريد و فروش بالايي دارد. از آنجايي كه ماشين‌هاي اين شركت داراي مقاومت عالي و طراحي خاصي هستند، قيمت زيادي دارند و به همين خاطر خريد مدل‌هاي مختلف آن براي بسياري از افراد امكان‌پذير نيست. اما خبر خوشحال كننده اين است كه شما مي‌توانيد با اجاره خودرو تويوتا از مجموعه آلفا به روياي ديرينه خود جامعه عمل بپوشانيد. در اين روش ديگر لازم نيست پول زيادي را بابت خريد خودرو بپردازيد، چرا كه مي‌توانيد تنها با پرداخت يك مبلغ بسيار كم، خودرو تويوتا را براي چندين روز اجاره كرده و از آن استفاده نماييد. در ادامه بيشتر با شرايط و نحوه اجاره خودرو تويوتا آشنا خواهيم شد.

چرا اجاره خودرو تويوتا؟
افراد به دلايل مختلفي ممكن است تصميم به اجاره ماشين تويوتا بگيرند. كرايه اين خودرو مي‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگيريد كه در ادامه بيشتر با دلايل اينكار آشنا خواهيم شد تا اگر در شرايط مشابه قرار گرفتيد، بتوانيد با كرايه خودرو تويوتا مساله خود را به راحتي حل نماييد.

بسياري از افراد دوست دارند يك عروسي مجلل برگزار كنند اما تامين همه هزينه‌هاي آن از جمله خريد ماشين براي آن‌ها مقدور نيست. در اين مواقع مي‌توانند با اجاره خودرو تويوتا اين مساله را به راحتي حل كرده و با كمترين هزينه بهترين عروسي را برگزار كنيد.
گاهي دوست داريد به صورت دسته جمعي به مسافرت برويد ولي ماشين ظرفيت همه اعضا خانواده را ندارد. در اين مواقع نيز مي‌توان با رنت خودرو يك سفر رويايي را تجربه كرد.
اگر ماشين شما خراب شده و قرار است مدتي در تعميرگاه بماند، اجاره خودرو مي‌تواند يك انتخاب خوب براي شما باشد.
همچنين افرادي كه مي‌خواهند خودروهاي شركت Toyota را خريداري كنند اما نمي‌دانند كدام مدل براي آن‌ها مناسب است، مي‌توانند با كرايه خودرو از مزايا و معايب آن مطلع شوند.
عده‌اي هم دوست دارند براي يكبار هم كه شده تجربه رانندگي با خودروهاي لوكس را داشته باشند.
بنابراين در يكي از شرايط بالا قرار گرفته‌ايد، كرايه خود مي‌تواند شما را سريع‌تر به هدفتان برساند.

رنت ماشين Toyota چه مزايايي دارد؟
لازم نيست براي خريد خودروهاي دلخواه مثل تويوتا مبالغ سنگيني را پرداخت كنيد.

با اجاره خودرو تويوتا ديگر نيازي به چكاپ فني خودرو نخواهيد داشت، چرا كه اين موارد به شركت رنت خودرو مربوط است.

همچنين نيازي به پرداخت ماليات، هزينه بيمه، عوارض و ساير هزينه‌هاي نگهداري از خودرو نخواهيد داشت.

بنابراين با اجاره خودرو تويوتا از گروه آلفا مي‌توانيد با كمترين هزينه تجربه‌هاي فراواني را به دست آوريد؛ تجربه‌هايي كه در گذشته براي شما رويا بودند.

اجاره خودرو تويوتا با راننده
در صورتي كه دوست داريد بدون دغدغه از سواري ماشين لذت ببريد و در حين رانندگي استراحت نماييد، مي‌توانيد از خدمات رنت خودرو تويوتا با راننده استفاده كنيد. اين خدمت كمك مي‌كند تا افرادي هم كه داراي گواهينامه رانندگي نيستند، بتوانند لحظات خوبي را تجربه كنند.

كرايه خودرو تويوتا بدون راننده
بسياري از افراد داراي گواهينامه رانندگي هستند و دوست دارند خودشان تجربه رانندگي با خودرو تويوتا را داشته باشند. اين افراد مي‌توانند خودرو تويوتا را بدون راننده كرايه كرده و با خيال راحت به رانندگي بپردازند.

اجاره خودرو تويوتا با قيمت مناسب
اگر به قيمت روز ماشين‌هاي لوكس نگاه كرده باشيد، متوجه مي‌شويد كه قيمت آن‌ها بسيار زياد است و بايد سال‌ها كار كنيد تا بتوانيد يكي از آن‌ها را داشته باشيد. حتي افرادي كه درآمد بالايي دارند نمي‌توانند مدل‌هاي بالاتر خودرو تويوتا را خريداري كنند. اما در اجاره خودرو تويوتا لازم نيست مبلغ بسيار زيادي را پرداخت كنيد. هزينه‌اي كه براي رنت خودرو مي‌دهيد در مقابل قيمت اصلي ماشين بسيار ناچيز است؛ بنابراين همين الان مي‌توانيد خودروي تويوتا و هر خودروي ديگر را از مجموعه آلفا كرايه كرده و از سواري لذت ببريد.

اجاره خودرو تويوتا به صورت روزانه
براي كرايه خودرو لازم نيست آن را به مدت طولاني مثل يك ماه و يا يكسال كرايه كنيد، چرا كه امكان اجاره خودرو به صورت روزانه نيز وجود دارد. كرايه خودرو تويوتا در مجموعه آلفا تيم از حداقل ۳ روز شروع شده و امكان تمديد آن براي بلند مدت نيز وجود دارد. در صورتي هم كه پرداخت را به صورت يك مرحله‌اي انجام دهيد، مي‌توانيد از تخفيفات در نظر گرفته شده نيز استفاده نماييد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۶ دى ۱۴۰۱ | ۰۶:۵۵:۴۷ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اجاره خودرو پورشه پانامرا

اجاره خودرو پورشه پانامرا

خودروهاي مدل بالا را دوست داريد اما براي تعطيلات يا يك سفر كاري، راحتي خودروهاي سدان را ترجيح مي‌دهيد؟ اجاره پورشه پانامرا براي شما ايده آل است. شما از سوار شدن بر يك سدان لوكس كه خطوط معمولي مدل هاي سازنده آلماني را حفظ مي كند، به خصوص در قسمت جلويي خودرو لذت خواهيد برد. در ادامه اين مطلب”اجاره خودرو پورشه پانامرا” همراه ما باشيد.

 

كليك كنيد
 

اجاره پورشه پانامرا
اين خودرو را مي توان در نمايندگي هاي ما به مدت يك روز، چند روز، يك هفته يا يك ماه اجاره كرد. همچنين مي توان راننده اي را رزرو كرد تا در طول اقامت شما را به مسافرت برساند. همه رانندگان ما با تجربه هستند و احتياط زيادي از خود نشان مي دهند. اگر ترجيح مي دهيد رانندگي كنيد، همان تجربه رانندگي را خواهيد داشت كه انگار در حال رانندگي يك ماشين اسپرت هستيد. اين جادوي اين مدل ماشين لوكس است. دسترسي و استفاده از كنترل هاي روي داشبورد آسان است. فضاي داخلي به گونه اي طراحي شده است كه راحتي زيادي را براي همه مسافران فراهم كند. ۴ صندلي جادار هستند به طوري كه هر سواري بر روي هر يك از صندلي ها لذت ميبرد.

اجاره خودرو پورشه پانامرا
 اجاره روزانه: ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
 اجاره ماهيانه: توافقي
 تردد مجاز روزانه: ۱۵۰ كيلومتر
 سال ساخت: ۲۰۱۲
 رنگ: سفيد

 

اجاره خودرو پورشه پانامرا – Rent Car Porsche Panamera
اجاره خودرو پورشه پنامرا در تهران
مجموعه سرمايه گذاري آلفا در سال ۱۳۹۹ با مشاركت چندين سرمايه گذار تاسيس شد. و با بررسي فرصت ها اقتصادي در حوزه مختلف سرمايه گذاري اقدام به راه اندازي تجارت خود در حوزه هاي گردشگري نمود. با توجه به پتانسيل ها و عقب افتادگي كشور عزيزمان در حوزه گردشگري خصوصا اجاره خودرو و ويلا تلاش داريم تا با ايجاد زير ساخت هاي و بستر هاي مناسب ضمن كسب سود خدمات مناسب تري را اريه دهيم.
هم اكنون سايت ها و شركت هاي مختلفي در حوزه اجاره ماشين و ويلا فعاليت دارند كه با تحقيقات ما مشخص شد كه اكثرا فاقد ساختار و زير ساخت هاي مناسب مي باشند و معمولا به صورت فردي در اين حوزه فعال هستند.
آدرس: تهران، ميدان هروي، جنب هروي سنتر، ساختمان نگين هروي، طبقه اول، واحد ۱۰۵

شماره تماس: ۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

شماره تماس: ۰۹۹۳۷۰۱۰۳۷۵

شماره تماس: ۰۹۰۱۲۸۳۵۱۲۵

شماره تماس: ۰۹۳۹۳۷۰۰۱۸۱


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۵ دى ۱۴۰۱ | ۰۵:۴۵:۰۴ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)

اجاره خودرو پورشه

اجاره خودرو پورشه

خودرو پورشه از جمله خودرو هايي خاص و لوكسي به شمار مي رود كه رانندگي با آن حس و حال عجيب و لذت بخشي دارد. اين خودرو علاوه بر داشتن ويژگي و امكانات پيشرفته از قيمت فوق العاده بالايي برخوردار است. البته اين قيمت نجومي موجب شده هر فردي نتواند از پس خريد آن بر بياييد. در اين صورت بهترين گزينه براي اين افراد اجاره خودرو پورشه از مراكز معتبر است. در ادامه به بررسي شرايط، مزايا و هزينه اجاره خودرو پورشه مي پردازيم.

تماس با ما:
۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

دليل انتخاب خودرو پورشه براي اجاره
ماشين پورشه يكي از محبوب ترين ماشين هاي اسپرت و كروك در دنيا محسوب مي شود كه با خودرو هايي همچون زد ۴ و بي ام‌ به رقابت مي پردازد. برخي افراد علاقه شديدي به تجربه رانندگي با خودرو پورشه را دارند، اما توان مالي براي خريد آن را ندارند يا اين كه مي خواهند به مدت كوتاهي از رانندگي با آن لذت ببرند. اين اشخاص مي تواند به صورت آنلاين به وب سايت اجاره خودرو آلفا مراجعه كنند تا اطلاعات لازم را براي اجاره كردن پورشه از كارشناسان پاسخگو جويا شوند. كاربران عزيز ما را تا پايان اين مقاله همراهي كنيد تا بيش تر با خودرو پورشه و نحوه اجاره آن آشنا شويد.

مزاياي اجاره خودرو پورشه
مسلما با وجود لوكس و جذاب بودن خودرو پورشه مي توان با اجاره آن از مزايايي كه دارد بهره مند شد.

تجربه جذاب با رانندگي خودرو لوكس و پيشرفته

كلاس سطح بالا

برخورداري از آپشن هايي كه ديگر خودرو ها از آن بي بهره اند.

استفاده از خودرو پورشه براي ماشين عروس به دليل شيك و جوان پسند بودن

داشتن يك تجربه رانندگي عالي و بدون دردسر در خيابان هاي شلوغ و پر ترافيك

خودرو پورشه جز ماشين هاي گران قيمتي است، به همين دليل بايد پاركينگ يا محيط مناسبي براي پاك كردن آن در نظر بگيريد.

به طور كلي با خريد خودرو پورشه بايد هر سال هزينه بسياري بابت بيمه، ماليات و عوارض بپردازيد كه با اجاره آن از اين هزينه ها بي نياز مي شويد.

مدارك لازم جهت اجاره خودرو porsche
همان طور كه مي دانيد، خودرو پورشه يكي از گران ترين و باكلاس ترين خودرو هاي موجود در كشورمان است .معمولا براي اجاره خودرو پورشه به يك سري مدارك جهت تضمين و اعتماد سازي بايد در اختيار موسسه قرار دارد. اين مدارك شامل؛

سند ملك به ارزش خودرو پورشه
گرو گذاشتن كارت ملي
گواهينامه معتبر


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۴ دى ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۵:۵۷ | نویسنده : علي | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.